Nyári várólistás könyveim - ajánló

NYÁRI TBR LISTA

Sziasztok! 
Most szeretném nektek bemutatni azokat a könyveket, amiket a nyáron tervezek elolvasni. Persze ez nincs kőbe vésve, valószínűleg fogok még hozzátenni könyveket, sőt. Szóval pár könyvet szeretnék megosztani veletek, ajánló formájában. Nézzük tehát:


1. Always and forever, Lara Jean

Ez a könyv a To all the boys I've loved before, A fiúknak akiket valaha szerettem című sorozat harmadik, egyben utolsó kötete. Nekem angolul van meg a trilógia, tulajdonképpen ez volt az első angol könyv(sorozat)em. Szerintem aranyos a történet, semmi extra, de kellemes kikapcsolódás. Ha egy nyugis, tinirománcos könyvre vágysz egy nyári délutánon, akkor ajánlom figyelmedbe.

2. Anne of Green Gables

Ez a könyv is angolul van meg, és szerintem ez a kiadás kapta a leggyönyörűbb borítót! A sorozatot már ismerem, láttam a Netflixes feldolgozást, ami szerintem zseniális (azt is ajánlom :D )! Nagyon nagy kedvencem lett, így nem volt kérdés, hogy megveszem! A története annyira csodálatos, és ezt a könyvet tényleg ajánlom mindenkinek! Maradandó élmény!

3. Az utazó macska krónikája

Erre a könyvre akkor bukkantam rá, amikor valami "szépirodalmisabb" könyvet kerestem. A fülszöveg nem árul el sokat, de ettől függetlenül mégis biztosan felkeltette az érdeklődésemet. Hogyha nem éppen egy nyálas tiniregényt keresel, hanem valami tartalomra vágysz akkor érdemes egy pillantást vetned a könyvre!

4. Silber 

Ez a könyv már 2-3 éve megvan, anno egy rokonomtól kaptam, aki ugyan beletalált az ízlésembe, de eddig még nem jutottam el odáig, hogy elolvassam, pedig felkeltette az érdeklődésemet. Mostmár megfogadtam, hogy elolvasom, nem húzom tovább. Azt hiszem ez is egy fantasy-romance könyv lesz, pont a kedvencem! A húgom egyébként elolvasta, és neki nagyon tetszett, de direkt megtagadtam, hogy bármi részletet eláruljon! :D

5. Ég veled

Na, hát nem hiszem, hogy van olyan magyar könyvmoly, aki ne találkozott volna legalább egyszer ezzel a könyvvel. Amikor megjelent, nagy hype volt körülötte, nem is csoda, Leiner Laura könyvei mindig nagy befutók. Őt is rég vettem, úgyhogy ideje elolvasni! Szintén nem tudok róla sokmindent, talán csak azért vettem meg, mert nagyon sokaknál láttam, egyik volt-osztálytársam is ajánlotta, de mindenesetre kíváncsi vagyok rá!


Ez az 5 könyv volna tehát a nyári listámon, őket mindenképp szeretném elolvasni. Ha esetleg olvastad valamelyiket, szívesen fogadom a véleményedet! Illetve remélem tudtam egy kis inspirációt adni, ha esetleg könyvvásárlás előtt állsz.
Szép napot! :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések