Helló, szeptember! - Őszi várólistám: Mit és miért?



Sziasztok!
Igen régen volt már blogposzt, de most visszatértem ezzel. Most uyganis be fogom mutatni nektek az őszi kívánságlistám, mit és miért szeretnék elolvasni. Kicsit könyvajánló jelleggel.

1. Tavi Kata: Nyitótánc

 

Ez a könyv röviden arról szól, hogy a könyv főszereplője, Lilla elkezdi a gimnáziumot, táncol barátokat keres, izgalmas kalandokba keveredik a szomszéd sráccal... :)
Persze azért (hiszem, hogy) ennél többről lesz szó. Igazándiból azért is vagyok rá kívácsi, mert én is most kezdtem a gimit, így talán még jobban átélhetem Lilla kalandjait. Szerintem egy tipikusan kamasz-regény lesz.

moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/tavi-kata-nyitotanc

2. Kertsin Gier: Az álmok első könyve (Silber sorozat 1.)

                                                       

Nem tudom megmondani, hogy valaha olvastam-e a fülszöveget, de úgy döntöttem, hogy most azért sem olvasom el. Ezzel a könyvvel kapcsolatban nagyon izgatott vagyok, már alig várom, hogy elkezdhessem. Így elsőre egy tipikus fantasynak tűnik, és azt tudom, hogy mélyen kapcsolódik az álmokhoz, bár azt, hogy pontosan hogyan azt nem tudom.  Már a borítója elvarázsol!

moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/kerstin-gier-az-almok-elso-konyve

+1. Lauren St John: Tűzvihar (Az egydolláros ló 3.)

                                                       Lauren St. John: Tűzvihar

Ez a könyv még nincs a birtokomban, viszont az előző 2 részét már olvastam és imáádom! Úgy tervezem, hogy ha már ezt is elolvastam, akkor így egyben az egész sorozatról írok egy összegzős, véleményes könyvajánlót, mert szerintem azoknak, akik szeretik a lovakat/lovaglást, ez a könyv, a Heartland mellett, kötelező!

moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/lauren-st-john-tuzvihar

Remélem sikerült felkelteni az érdeklődésedet valamely könyvvel kapcsolatban, ha igen, akkor írd meg nekem kommentben. És azt is, hogy Neked mik vannak az őszi várólistádon, esetleg egyezik e. Kíváncsi vagyok rá! :)
Szép napot!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések