Cowboyok, musztángok és Nevada-Vágtázó Fantom 1. Musztángszív értékelés

Cowboyok, musztángok és Nevada - Terry Farley:Vágtázó Fantom 1. Musztángszív értékelés

Terry Farley: Vágtázó fantom 1. Musztángszív  

Adatok:

Írta: Terry Farley
Első magyar megjelenés: 2009
Kiadó: Könyvmolyképző K.

Fülszöveg: 

A Lódobogás rajongóinak Immár két év telt el Samantha kis híján végzetes kimenetelű lovasbalesete óta. Még a lábadozás hosszú hónapjai, és a nagyvárosban töltött évek alatt sem halványult el Blackie iránt érzett szeretete, és elviselhetetlenül gyötörte a vágy, hogy újra lássa kedves lovát, akit ő nevelt és gondozott csikókora óta. Most újra Nevadában van, otthon, a családja körében, de azóta a szörnyű nap óta Blackie-ről sohasem jött hír többé, megszökött, eltűnt, senki sem látta.

A fülszöveg először nem igazán fogott meg, talán nem is akartam annyira a kosaramba tenni. Azonban mégis megvettem (pont 1 éve). De egyáltalán nem bántam meg. Eleinte nem igazán kötött le, de olvastam olvastam, bízva abban, hogy jobb lesz. Na igen. Először is a terelés nekem kicsit fura volt, néha úgy éreztem hogy "Jaj hagyjuk már ezt, jöjjenek az izgalmak", néha meg úgy, hogy olyan keveset tudunk meg erről az egészről. Igen, én valahogy szerettem volna többet tudni a Nevada sivatagról, összeségében a cowboyokról, meg a lovakról. De szerencsére azért átjött a feeling, érezni lehet, hogy az írónő személyes tapasztalatokkal is rendelkezik, hiszen ott él. Összességében maga a történet szerintem jó. Az elszökött musztáng kalandja izgalmas, de sajnos sok minden előre sejthető volt. A szereplők... nos ott van Sam, aki nekem szimpatikus volt, érdekes személyiségével együtt, és az a hihetetlen erő és szeretet a lovak iránt, az engem nagyon megfogott. Bár néha kicsit frusztráló volt, hogy az apjának ennyire meg akar felelni, de aztán szerencsére Wyatt (aa, imádom ezt a nevet, #heartland :D ) tudott nagyon is jófej lenni! Jake szimpatikus srác volt, de úgy éreztem nem tudunk meg róla eleget. Azért egy szerelmes szál belefért volna...:) Bár lehet hogy a többi részben kibontakozik valami. A nagymama végtelenül aranyos volt! Mindent összevetve kellemes kis olvasmány volt, tetszett. Azonban én úgy éreztem, hogy a történetnek valahogy ez így jó lezárás, valahogy nem kívánom a folytatást, bár még van 3 kötete. Nekem ez így volt kerek, de lehet, hogy a történet csak most indul be, ki tudja. Ajánlom azoknak, akik szeretnének egy kellemes, igazán cowboyos, hangulatos könyvet olvasni. Nem csak lórajongóknak! :D

Képtalálat a következőre: „musztáng”
forrás: internet

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések