A Könyvhéten jártam - élménybeszámoló

A Könyvhéten jártam - élménybeszámoló

A kortárs magyar irodalom legnagyobb szabadtéri rendezvénye, az Ünnepi Könyvhét idén 90. alkalommal került megrendezésre, június 13-17 között. Ebben az évben a Dunakorzón állították fel a standokat.


Én még életemben nem jártam a Könyvhéten, de még a Könyvfesztiválon se, így nagyon vártam már, hogy elmehessek.
Az időjárás kicsit bolondos volt, hol esett, hol csak be volt borulva, de ettől függetlenül szuper volt.
Sok időm nem volt, hogy hosszasan nézelődhessek a könyvek között, de így is szereztem pár drágaságot.
A rendezvény maga szerintem nagyon hangulatos, a sétány két szélén fasor nyújt árnyékot napos idő esetén, az egymás után levő standok, amik már-már roskadoznak a sok könyv miatt, a Duna, a néhány stand tetejéről lelógó fényfüzérek, az... az szemet gyönyörködtető látvány. Van egy kis színpad is, ahol különböző előadások/beszélgetések vannak. Dedikálásra pedig folyamatosan várnak minekt az írók.

Végigsétáltunk a Dunakorzón, és több kiadót is végignéztünk. Először a Librinél vettem 2 könyvet, hosszas vacillálás után (A Nap is csillag, Két lépés távolság) és mivel 5000 ft feletti árat fizettünk, egy újrahasznosított anyagból készült tolltartót is kaptam. Azután a Könyvmolyképzőnél egyet (Lány a vízből). Úgyhogy ezekkel tértem haza.
Összességében én nagyon élveztem azt a röpke fél órát, amit kint töltöttem a Dunakorzón, jövőre is szeretné majd meglátogatni a Könyvfesztivált és a Könyvhetet egyaránt.

Mostpedig következzenek a képek!





Örülök, ha végigolvastad. Szép napot!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések